Avalon Extreme | Szukamy Agencji do realizacji kampanii społecznej!
Avalon Extreme | Szukamy Agencji do realizacji kampanii społecznej!
17126
post-template-default,single,single-post,postid-17126,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Szukamy Agencji do realizacji kampanii społecznej!

Avalon EXTREME – projekt zajmujący się promocją sportów ekstremalnych osób z niepełnosprawnością poszukuje doświadczonej agencji PR/marketing do realizacji kampanii społecznej, współfinansowanej ze środków PFRON.

 

Szczegóły kampanii:

Nazwa kampanii: Czy na pewno nie chciałbyś być na moim miejscu?

Typ kampanii: prowadzona w mediach: telewizja, radio, prasa, Internet.

Cel: Zmiana postrzegania niepełnosprawności w społeczeństwie. Pokazanie, że osoba z niepełnosprawnością ma takie same prawa do aktywności społecznej i sportowej. Pokazanie, że ograniczenia istnieją w świadomości osób z niepełnosprawnością i pełnosprawnych.

Opis: Projekt zakłada produkcję spotów reklamowych emitowanych w telewizji oraz w rozgłośniach radiowych. Kampania prowadzona będzie również jako reklama graficzna w mediach społecznościowych i portalach internetowych.

Oczekiwania od Agencji:

  • przygotowanie strategii kampanii zgodnie z wytycznymi Klienta,
  • kreacja i realizacja spotu reklamowego do TV i radia wg wytycznych Klienta,
  • zaplanowanie emisji i zakup czasu antenowego wg wytycznych Klienta,
  • wykonanie badań docieralności kampanii do grup odbiorców,
  • rzetelność, uczciwość i terminowość.

Wybór Agencji będzie się opierał na następujących kryteriach:

  • Doświadczenie branżowe – długość funkcjonowania na rynku – 0 – 1 pkt. (1 pkt. za doświadczenie powyżej 5 lat na rynku)
  • Doświadczenie agencji w prowadzeniu kampanii społecznych (ilość i jakość przeprowadzonych kampanii) – 0 – 3 pkt. (0 pkt. – 0-1 kampanie, 1 pkt. – 2-4 kampanie, 2 pkt. – 5-6 kampanii, 3 pkt. – 6 i więcej kampanii).
  • Kompleksowość działań – możliwość realizacji wszystkich oczekiwań od Agencji (opisanych powyżej) – 0 – 4 pkt. (1 punkt za każde oczekiwanie)
  • Kreatywność – pomysł na spot, spełnienie wymogów technicznych – 0 – 3 pkt. (1 pkt. za najciekawszą propozycję w opinii Klienta, 1 pkt. za zachowanie wymogów technicznych, 1 pkt. za dodatkowe propozycje rozwinięcia spotów).

 

Oferty, które nie będą brane pod uwagę:

  • oferty od osób / firm  nie prowadzących działalności gospodarczej w zakresie PR, Marketing,
  • brak portfolio w ofercie,
  • brak doświadczenia w zakresie PR / Marketing.

 

Swoje oferty wraz z portfolio prosimy wysyłać na adres: [email protected]

Więcej informacji na temat charakteru, założeń i budżetu kampanii zostanie przekazane Agencji na indywidualnym spotkaniu.

 

Oferty zbierane będą do 15.05.2018.

Wybór Agencji zostanie dokonany najpóźniej do 31.05.2018 r.

 

Fundacja dokonała wyboru Agencji, która zrealizuje kampanię, prosimy o nie przesyłanie ofert.

 

Kampania jest współfinansowana przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych



zobacz więcej