

Godziny treningów, dziesiątki startów, gorycz porażki i smak zwycięstwa.
Te same emocje łączą wszystkich sportowców, bez względu na ich sprawność.
Kampania społeczna EXTRAsprawni ma na celu pokazać jedną, wspólną twarz sportu i przekonać, że sportowców z niepełnosprawnościami oraz tych w pełni sprawnych więcej łączy niż dzieli.
Bohaterzy spotu to sportowcy z niepełnosprawnościami: Sebastian Luty, kierowca wyścigowy i Szymon Klimza, pasjonat workoutu.
Projekt wsparli też goście specjalni, którzy poprzez swój udział chcą wyrazić solidarność i wsparcie dla idei kampanii: Krzysztof Hołowczyc (legenda polskiej motoryzacji, wybitny kierowca rajdowy i osobowość medialna) i Akop Szostak (znany trener personalny, zawodnik MMA, znany vloger).
EXTRAsprawni 2019 to już druga odsłona kampanii społecznej realizowanej przez Avalon EXTREME.
Kampania ma na celu zmianę postrzegania sportu osób z niepełnosprawnościami.
Projekt ma pokazać, że jest on równie spektakularny i emocjonujący co sport osób sprawnych.
– Od lat obserwuję i wspieram Avalon EXTREME i dokonania jej ambasadorów. Ich niesamowity hart duchu, siła oraz wytrzymałość są zarówno dla mnie, jak i dla wielu innych osób, ogromną inspiracją i zasługują na podziw. Udział w kampanii to ogromny zaszczyt i świetna okazja, aby pokazać społeczeństwu, że warto kibicować sportowcom z niepełnosprawnościami i ich doceniać, gdyż robią niesamowite rzeczy. Sport jest wspaniałym ogniwem, który nas wszystkich łączy – podsumowuje Krzysztof Hołowczyc.
Sportowcy z niepełnosprawnościami zasługują na taki sam podziw jak wszyscy inni.
Osiągnięcia osób z niepełnosprawnościami w dziedzinie sportu są jednak często niedoceniane, istnieje przekonanie, że te osoby są gorsze, słabsze, wolniejsze. Wszyscy ci, którzy uprawiają sport, szukają w nim jednak tego samego.
Kampania EXTRAsprawni 2019 to jedna z wielu inicjatyw Avalon Extreme, projektu, który ma na celu popularyzację sportów ekstremalnych wśród osób z niepełnosprawnościami w integracji z osobami pełnosprawnymi.

